Tuesday, March 1, 2016

Hannah, that's me!! Hannah, dat ben ik!!

Hi there everyone!! My name is Hannah and I am 10 years old. I have just moved from New Zealand to the Netherlands and thought it would be cool to start a new blog! In my family, I have Mum, Dad and my big sister. This is the link to her blog: http://starrystellaslife.blogspot.nl/2015/12/meet-me-stella-star.html. I absolutely LOVE Hockey. This is my fifth year playing it. I also play Cricket. This is my fourth year of Cricket. I also play the piano, and am starting with Hobo. In the past I have done: Swimming and Judo. I really like school. I love to write, read, make poems, maths, history and much more. So, now you know a little about me. I'm really looking forward to reading your positive and constructive comments!!!! If you want to read the posts on my prior blog, go to: http://room32hannah.blogspot.nl. I need to stop that blog now, as comments on that blog are not getting through to me.


Hallo iedereen!! Mijn naam is Hannah en ik ben tien jaar. Ik ben net van Nieuw Zeeland naar Nederland verhuisd en ik dacht dat het leuk zou zijn als ik een nieuwe blog maakte! In mijn familie zijn: Mamma, Pappa en mijn grote zus. Dit is de link naar haar blog: http://starrystellaslife.blogspot.nl/2015/12/meet-me-stella-star.html. Ik hou echt super veel van Hockey. Het is mijn vijfde jaar dat ik Hockey speel. Ik speel ook Cricket. Dit is mijn vierde jaar dat ik Cricket speel. Ik speel ook Piano en ben aan het beginnen met Hobo. In het verleden heb ik gezwommen en Judo gedaan. Ik vind school heel leuk. Ik hou van schrijven, lezen, gedichten maken, rekenen, geschiedenis en nog veel meer. Dus, nu weet je al een beetje van me. Ik kan niet wachten tot ik jullie positieve en constructieve commentaar kan lezen!!!! Als je wat van mijn oude verhalen wil lezen, ga dan naar:
http://room32hannah.blogspot.nl. Die blog moet ik nu stoppen, omdat het commentaar mij niet bereikt.

1 comment:

  1. Ik ben erg benieuwd naar je blogs en wat je allemaal meemaakt. Ik kijk uit naar al je verhalen, tekeningen en foto's. Spannend hoor...en ik hoop dat het commentaar je nu wel gaat bereiken! En vooral ook dat je veel positieve reacties ontvangt.

    ReplyDelete